روستای سرآب بیز

روستای سرآب بیز


جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد مراسم 13 آبان در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

اسماعیل گشتاسب کارشناس مسئول اجرای مراسم و هماهنگی شهرستان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: ایرانیان سفیران اندیشه استکبار ستیزی در سراسر عالم اند.

وی افزود: از زمان کودتای 28 مرداد سال 1332 تاکنون که 66 سال می‌گذرد آمریکا جنایت‌های زیادی شامل تحریم‌ها، تهدیدها، ترورها،راه‌اندازی جنگ هشت ساله و سخن گفتن از لزوم تغییر حکومت در ایران و .... علیه ملت ایران مرتکب  شده است که ملت ایران با درایت و مقاوت در برابر همه این توطئه ها ایستادگی کرده است.

اسماعیل گشتاسب ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم ها و تهدیدها و ترورها ی استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار علیه ملت مقاوم ایران را بهایی دانست که این ملت برای استقلال و آزادی خود پرداخت می نماید.

کارشناس مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: در کمیته دانش آموزی وظیفه اصلی ما معرفی و شناساندن مفهوم استکبار و ویژگی های مستکبران به دانش آموزان است ، چرا که با نهادینه شدن این مهم در وجود آنان در آینده ای نزدیک پرچم مبارزه با استکبار را همین دانش آموزان به اهتزاز درخواهند آورد و ایستادگی در برابر خوی استکباری را سینه به سینه به نسل های بعد منتقل خواهند نمود.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و توطئه دشمنان ملت ایران برای ضربه زدن با نظام اسلامی افزود: ملت ایران با اعتماد و اتکای به وعده های الهی و با ایستادگی در برابر خواست دشمن چشن های چله انقلاب را باشکوه تمام برگزار خواهد کرد.

دعوت از سخنرانان خارج از کشور برای حضور در سطح مدارس و سخن گفتن پیرامون عظمت انقلاب اسلامی و تاثیرگذاری آن بر ملت های حق جو و حقیقت طلب، برپایی موکب در مسیرهای راهپیمایی، زنگ استکبار ستیزی، برگزاری تریبون آزاد در مسیر راهپیمایی،پویش دلنوشته های دانش آموزی،ایستگاه نقاشی، روایتگری 13 آبان در مدارس توسط هادیان سیاسی، فعالیت های فرهنگی و هنری در مدارس، اختصاص موضوع انشاء دانش آموزان به بحث استکبار ستیزی، برگزاری صبحگاه مشترک و اختصاص یک صبحگاه در سراسر مدارس استان به موضوع 13 آبان از اهم مصوبات این نشست بود. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسماعیل گشتاسب ׀ تاریخ: سه شنبه 1 مهر 1397برچسب:13آبان، استکبار ستیزی،آمریکا،دانش آموزان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , sarabiz.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com